26 Mart 2013 Salı

Biraz Süslenelim :)

Hadi bakalım birazda beyleri süsleyelim;

     Bizim işimiz güzel kızlarımızın ki kadar zor ve çetrefilli değil. Dolabimizda bulundurmamız gereken bazı hit parçalar var, bunları halledip efsanevi 'cool' havamızı takınınca tamamdır.
 
 
 
 
 
 
HİT PARÇALAR
JEANS
GÖMLEK
CEKET
 
 
    İşte bu kadar basit:) yukardaki resimlerin hepsi ZARA çocuk.Zara zaten bu konuda ilahtır biz anneler için. Özellikle erkek çocuk kıyafetlerinde aradığı özgün görünümü genel mağazalarda bulamayan anneler soluğu zara da alır. Tek bir handikapı vardır 'fiyat'.
 
    Sevgili ana kraliçeler size bu konuda bir tavsiyem olacak. İlla zara isterseniz sezon sonunu bekleyip bir sonraki sene için yavru aslanınıza 1 yaş büyük beden alışveriş yapabilirsiniz. 'E zaten öyle yapıyoruz' dediğinizi duyar gibiyim; olsun ben söyleyeyim yinede:)
 
   Bir başka tavsiyem de LCW. Marka olarak çok fazla talep göstermek istemesek de bence seçebilirsek güzel parçalar bulabiliriz. Ben akın'ın birçok gömleğini LCW'den aldım. Fiyat gayet uygun. tabii logosuz ve armasız olanlarını tercih ediyorum:) Logo ve arma istediğimiz imajı vermemizde biraz negatif etkisi oluyor. Zaten genel trendler de de logo ve armaların daha az kullanılması söz konusu.
 
 
   Evet bu resimdeki beyefendiler ise LCW giymişler. Fena sayılmazlar. Jean pantolonlar genel trend olan dar paça silüetine uygun olsaydı çok daha güzel olurdu. ilk fotodaki denim çizgili gömlek ile son fotodaki tshirt çok güzel bence....

 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende size katiliyorum leyla hanim.Bende oğluma tarz kiyafetler bulabilmek için mağaza mağaza geziyorum.C&A mağazasını da tavsiye ederim.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Semra hanım. Evet c&a da iyi. Zaten kalite önem sırasında biraz geride kalmak ,çocuk kıyafetlerinde, mantıklı. Akın'ın birçok kıyafeti ikinci kez giyilmeden küçülenlerin arasına katıldı. Kısa süreliğine girilecek ürünlerde kalite seviyesi biraz az olabilir.