28 Mart 2013 Perşembe

Yaz gelsin yüzelim:)

Tekrar merhaba
Havalar daha düzelmedi ama bu bizim havamızı bozmaya sebep değil öyle değil mi ? Yaza daha çok var ama ben şöyle sohbetlerimize biraz güzel hava katmak istedim:)

Geçen sene tatile gitmeden önce baya bir araştırdım. Akın'a nasıl bir mayo seçmeliyim,nasıl bir bez ve nasıl bir güneş kremi vedeeee güneş sonrası ne yapacaktım. O kadar çok araştırdım ki yani doktora yapmış kadar oldum:) annelik akademisi doktora tezim tatil ekipmanları:)
Neyse , en çok takıldığım konu güneş kremi mevzusu idi. 'Güneş ışınlarımı yoksa güneş kremleri mi daha zararlı 'ana başlığı altında yok efendim destanlar falan dökülmüş. Külliyen kafa karışıklığı. Ben de oturdum düşündüm en sonunda ikisininde zararlı olduğuna ve karşılaştıracak bir donem olmadığına karar verdim ve aşağıdaki gibi yavrucuğumu haşema türevi bir mayoya soktum:) işin şakası bir yana iki zararlı etkenden olabildiğince korunmak için UV filitreli bu mayo ve şapkayı seçtim. UV filitre olayını nasıl hallediyorlar bilmem ama cidden işe yaradı. Yaz sonunda Akın'da herhangi bir istenmeyen durum olmadı. Bez için huggies kullandım zaten başka seçenek yok. Güneş sonrası banyodan sonra da bol bol bol hakiki zeytinyağı:))


eotret0




Mayo ve şapka i-play. İnternetten satın aldım. Şuan indirim yok ama ben unnado'dan indirimli almıştım.

Tavsiye edeceğim diğer iki şey ise yüzme simidi ve terlik. Yüzme simidini de baya araştırmıştım. Kendileri normal yüzme simidi formatında değil ,özel tasarımı sayesinde bebeklerin ayaklarını çırparak yüzmelerini sağlıyor. Çok faydalıydı Akın bayıldı ve cidden doğru şekilde ayak çırpmasını öğrendi. Adı swimmer trainer. İstanbul forum da e-bebek de bulabilirsiniz.

Ve terliklerimiz. Arkadaşımın tavsiyesi ile aldığım ilk crocs'larımız çok rahattı.











Akın'larda geçen ilk yazımız çok güzeldi. Şimdi sabırsızlıkla önümüzdeki yazı bekliyoruz . Çabuk gelsin nolur.....:)

Hiç yorum yok: