25 Mart 2013 Pazartesi

AKIN'IN DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI

Geçtiğimiz Ekim ayı benim için inanılmaz yoğundu . Akın'ın doğum günü partisi ve benim iş seyahatlerim aynı zamana denk geldi. Ama süper anne olmaya çalışan her anne gibi bende oğlumun ilk doğum günü kutlamasının özel ve güzel olması için elimden geleni yaptım bakalım beğenecekmisiniz.





En önemlisi doğum günü pastamızdı.Herşey bir konsept dahilinde olmalıydı. Başladım araştırmaya ve şansıma nilbutik pasta ile karşılaştım. Hayatımda ilk defa ;risk alarak; internetten pasta siparişi verdim ve kazandım:) Pasta araştırırken farkettimki çok fazla birbirine benzer ürün var ve hep çiçek böcek, araba ,örümcek.... v.s. ama şansım yağver gitti ve Akın'ın pastasını bulabildim. önce biraz tedirgin oldum, telefonla sipariş verdim ve kutlamamızın olduğu gün siparişim elime ulaştı. Görüntüsü süperdi ama tadı muhteşem. Tavsiye ederim. İsteyene nilbutik pastanın telefon numarasını da verebilirim.




sonra tabii suslemeler....her yerde eski sünnet düğünlerini anımsatan süsler vardı. Simli sallantılı ohooo neler neler. şöyle değişik birşey bulmak imkansız . Baktım iş başa düştü gittim eminönüne aldım keçeleri ,gecelerce uğraşıp keçeden susler yaptım işte birkaç örnek size




eski istanbul fotoğrafçılarına da gönderme yaptık:) misafirlerimiz önünde akınla fotoğraf çektirdi


kapımıza süsümüzü de astık:) hepsi keçeden hala parmakların sızlıyor :)


misafirlerimize yaptığımız hediyeler. Son gece beni sabahın 4 üne kadar uğraştıran keçeden çerçevelerimiz.


veeeee kral konseptli partimizin küçük kralı AKIN :)










Hiç yorum yok: