18 Nisan 2013 Perşembe

Akın'ın stili 3:)

Herkese merhaba

Maalesef biraz ayrı kaldık sizlerden. Hemen mazeretleri sıralayayım:) Öncelikle Akın hasta oldu :( Gecen çarşamba sabahı akın'ın 18 ay aşısını yaptırmıştım. Ertesi sabah bi baktık yavrucuğumun kolu şişmiş. Normal mi değil mi derken hastanede bulduk kendimizi. Aşı yan etki göstermiş. Karma aşı bu tarz yan etkilere sebep olabiliyormuş. Sıkıntılı bir muayene ve kan tahlili sonucu ağrı kesici ateş düşürücü şurubumuzu aldık yanına bide antibiyotik ekledik evimizin yolunu tuttuk. Sıkıntılı geçti ama geçti şişlik şükür.
E tabii 'koyun can derdinde kasap et ' derler ama bizde kasabın da canı koyunda olduğu için tüm ilgi ve alakamı Akın'a yönelttim ve tüm dünyevi işlevleri bir kenera attım:) Sizlerden ayrı kaldık.
Ama Artık Sevgili konu mankenimiz gayet iyi. O zaman başlasın Akın'ın stili 3 :)




Bu sezonun iki trendi ile kombin yaptık . Mint yeşili dar paça pantolon ve etnik desenli gömlek:)





İkiside LCW. Daha önceden de söylemiştim dikkatli davranırsanız LCW de cidden güzel ve trendy parçalar bulabilirsiniz. Ve samimiyetle inanıyorum ki testlerine önem veriyorlar.










Tshirt ise tommy:)
Baskıdaki turuncu detay mint yeşilinin soğuk havasını kırmaya yardımcı olmuşa benziyor:)




Kıyafetlerimizi giydik dışarı çıkacaktık ama hevesimiz kursağımızda kaldı:( Babamızın toplantısı uzadı. Bizde çıkardık fazlalıkları evde oynadık sıcak sıcak :)






Umarım stilimiz hoşunuza gitmiştir. Bir daha bu kadar uzun süre ayrı kalmamak dileği ile esenkalın efem:))))

Hiç yorum yok: